h1

Kodiak’da İlk Günüm

07 Oca 2010

Merhba arkadşlar bu yazımda Kodiak’daki ilk günümü anlatmak istedim.

Kodiak adasına akşam 11 civarında indik ve hava alından araba kiralamak istedik önce 25 küçük olduğumuz için vermedi bir şirket diğeri ise 1 günlük 280 dolar istedi tabiki çok para demek 1 günlük kira için. Bizde hava alında yatmaya karar verdik 10 dakika sonra görvliler hava alanını kapatacaklarını söylediler ve çıkmamızı rica ettiler bizde bir taksi çağırdık ve fabrikaya doğru yol aldık. Ocean Beatuy fabrikamıza vardığımız zaman hava artık kararmıştı ve soğuktu. İçeri girdik break room a oturduk. Daha sonra bir türk arkadaş bize yardım etti ve yarın supervisor ile konuşacağını söyledi. O geceyi yarı uyanık yarı uykulu odada geçirdik. Sabah supervisor ile konuştu ve işe aldındık. Kalacak yerimiz yoktu onada yardım ettiler ve 2 gün için fabrikanın evlerinde kaldık. Ertesi gün çalışmaya başlayabileceğimizi söyledi supervisor bizde ertesi gün başladık işe. İlk günlerde 12 saat  çalışıyorduk tabiki bu bizi hiç yormuyordu çünkü biz Naknek’den günde 20 saat çalışmakdan gelmiştik. Bugünlükde bu kadar diğer yazımızda görüşmek üzere.

Alaskacı
ibrahim BAYIR
WaT(Work and Travel)

Bir yorum

  1. selam arkadaşlar. yorumlarınızdan çok şey öğrendi. fakat genel olarak kodiaktan bahsetmişsiniz. giden var mı bilmiyorum ama cordova trident seafood tan biraz bahsedebilir misiniz? çok ihtiyacım var şirketle alakalı ne tür sıkıntı yaşayabilirim şimdidden öğrenmek istiyorum. yorum yapabilrseniz çok teşekkr ederim.



Yorum bırakın